maanantai 12. toukokuuta 2014

Luulen olevani korruptoitunut

Joskus syys-lokakuussa tein virheen ja päätin katsoa mikä oli tämä Criminal Case-peli Facebookissa. Vähän vaan kävin katsomassa.


No, siellä olen edelleen. Tutkimassa murhia, adoptoimassa poliisikoiria ja saamassa ylennyksiä. Eikä kyse olisi siitä, että pelaan silloin tällöin, vaan joka päivä. Oikeastaan monta kertaa päivässä. En ole ikinä kokenut tarvetta murskata karkkeja tai heitellä vihaisia lintuja, mutta näiden rikosten ratkomisesta on tullut ihan kamala pakkomielle.

Olen ylennyt kapteeniksi, ja juuri siirtynyt toimimaan arvostetulle historialliselle alueelle. Kumppaninani on uskollinen poliisikoirani Ruttu, joka löytää rikospaikalta aina rahaa. Jonka minä muuten pidän itse. Joten voi olla, että olen korruptoitunut. Hitto.


Ensimmäinen poliisikoirani oli saksanpaimenkoira Musti, mutta nyt se on eläkkeellä. Ja heti kun saan ratkaistua kuka tappoi Jacob Dawksin, Grimborouhgin teatterin huippunäyttelijän, pääsen seuraavaan poliisikoirakauppaan ja sitten Ruttu jää eläkkeelle.


Tällä hetkellä tiedän, että tappaja käyttää meikkiä ja juo punaviiniä. Se voin olla vaikka minä. Kuka tietää.



  

1 kommentti: